2019 m. spalio 31 d., ketvirtadienis

DOVANA IŠĖJUSIEMS...



Tamsiuoju metų  laikotarpiu turime keletą dienų, kurios skirtos mūsų mirusiesiems. Daugybė žmonių užplūsta kapines. Tamsą išsklaido tūkstančiai žvakučių. Gražu...

Taip, tai gražu ir miela akiai, įtvirtinama tradicija. Visgi vien tik tradicijos nepakanka. Tik uždegti žvakutę – per mažai. Esminė šio laikotarpio mintis – prisiminti savo mirusiuosius. Dalintis prisiminimais su giminėmis, artimaisiais, pavartyti senus šeimos albumus.

Širdinga dovana mūsų išėjusiems – grįžus iš kapinių susėsti šeimai prie arbatos puodelio ir tiesiog kalbėti. Bendrauti... Papasakoti vaikams apie tuos, kurių jie nebeprisimena ar net jau nematė. Tai nuostabi proga pabūti kartu ir per žodį perduoti šeimos istoriją. Per pasakojimus išėjusieji vėl gyvi, jie atgyja ir anūkų, proanūkių, proproanūkių gyvenimuose. Kai buvau mažytė, ir aš klausiausi tokių pasakojimų ir man atrodė, kad šiuos žmones tikrai pažįstu, bendravau. Dabar šios pasakojimų nuotrupos padeda pažinti mane pačią – atpažįstu savybes, kurias turėjo ir mano proseneliai. 

Aš, mes visi esame savo praeities kartų tęsinys... Dėl to visi kartu prisiminkime ir sukalbėkime maldelę už išėjusius... Ištarkime gražų žodį.

Ir pati geriausia dovana mūsų išėjusiems – mūsų pačių vienybė, gerumas, rūpestis dėl vienas kito. Tegu ne tik žvakutės šildo. Tegul šildo ir mūsų tarpusavio meilė bei supratingumas.

Jaukių visiems šių dienų pasibuvimo.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

DOVANA IŠĖJUSIEMS...

Tamsiuoju metų   laikotarpiu turime keletą dienų, kurios skirtos mūsų mirusiesiems. Daugybė žmonių užplūsta kapines. Tamsą išsklaido t...